maandag 19 september 2011

Van het een kwam het ander


Laatst was ik op een druilerige dag eens aan het zoeken in mijn archief, en toen vond ik een serie 'unieke' foto's van Belinda en mij. Vorig jaar, op een mooie lentedag, kwamen we samen om te brainstormen over hoe we de wereld konden redden. Dit deden we onder het genot van een heerlijke en verantwoorde bagel, en dito koffie bij Bagels&Beans. Ik wil heus niet alleen voor eigen parochie spreken, maar daar kun je echt heel fijn lunchen, of koffie drinken, of mijmeren over het leven. En ze hebben er een ruime keuze uit biologische en fairtrade producten. En daar word ik altijd heel blij van. Maar ik dwaal af.
Het was die dag dat het ene na het andere onuitvoerbare plan uit ons brein ontsproot. We maakten er toen ook een praatje over met Corrie, die ons toen vast heel schattig vond. En Corrie sprak ruim een half jaar later Belinda aan over het geweldige plan van een kledingruilfeest. Daar konden wij natuurlijk geen nee tegen zeggen. Begaan met de wereld als wij zijn:-)
Eigenlijk is Corrie van Bagels&Beans dus onze echte StoereVrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten